Thursday, October 18, 2012

Dose of extravagance

Kada god kupujem, više volim da novac ostavim u našoj zemljici, pa se uvek radije okrećem domaćim proizvođačima-to je onaj sedmogodišnji ekonomista u meni. Druga je stvar što naših proizvođača nema mnogo, a i oni malobrojni se ne mogu pohvaliti zavidnim kvalitetom.
 Međutim, kada je proizvodnja odeće u pitanju, Todor definitvno prednjači kvalitetom, ne samo domaćim, već i mnogim stranim kompanijama. Ono što bih navela kao njihov minus, jeste ograničen izbor modela i neretko- raskorak sa aktuelnim trendovima. Sa druge strane, prošlom i pretprošlom jesen/zima kolekcijom sam bila više nego oduševljena. Sako i majica iz ovog posta su iz iste kolekcije, iz koje imam još par stvari, a za kojima sam odlepila na prvi pogled. Sako sam obukla tek par puta, iz razloga što nije jako praktičan, niti prikladan svim prilikama. Uz njegovu dozu ekstravagantnosti, uglavnom biram komade jednostavnijeg kroja, poput male crne haljine, pencil suknje ili, kao u ovom slučaju, skinny džinsa. 
Majicu sam imala u jednom od poslednjih postova, ali onaj momenat kada ispod vezene kosturske glave progviri još jedna ista takva, je neprocenljiv, te nisam mogla da ih ne uparim! Pošto sam se dosta raspisala, vreme je da objavim post. Do sledećeg, veliki pozdrav! :*

Todor is name of the company in Serbia that makes extremely quality clothes that i love. I bought this blazer last season, I think, and that was love on first sight! Tank top is from the same collection as the blazer is, and although I wore it recently, I couldn't resist not to pair the two of them. A moment when under the skull protrudes another, same one, is priceless! I wore this blazer just a few times, and i usually combine it with simple patterns, like a little black dress, pencil skirt, or slims, as in this case. Hope you like it! greetings till the next post! :*

















Sako/ Blazer: Todor
Majica/ Tank top: Todor
Farmerice/ Jeans: Zara
Naočare/ Sunglasses: Coton
Torba i baletanke/ Bag and flats: Non branded



14 comments:

  1. Sjajno! Btw, ja da imam ovakve oci nikada ne bih nosila naocare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jelena! :)
      Hehe...ne bih ni ja da mi oči nisu toliko osetljive na sunce :)

      Delete
  2. Slazem se sa prethodnim komentarom, print je bas lud :D Savrsen je sako i super ti stoji!

    ReplyDelete
  3. Sako je fenomenalan odusevio me :)

    ReplyDelete
  4. Love the blazer and top!! Gorgeous embroidery!! You look like a model in the photos!

    PS. I'd love it if you could visit my blog and follow me if you like it!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. SUPER JE STAJLING! odusevljena sam kosom :)

    ReplyDelete
  6. WOW, majica i sako su SAVRSENI ALI SAVRSENI!!! :)

    ReplyDelete
  7. Majica je fantasticna, kao i baltanke! :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete

Leave your comment here