Sunday, April 28, 2013

Freedom


Pre dva dana mi je bio rođendan, a koji dan pre toga i druga godišnjica od datuma kada je prvi post na ovom blogu ugledao svetlost dana. Zbog toga sam sebi dala slobodu da ovaj post bude nešto duži. Osim toga, ovoga puta mi je bilo jako teško da broj fotografija svedem na miminum, s obzirom na veliki broj fantastičnih fotografija urađenih za ovaj post, a zahvaljujući oštrom oku moje rođene sestre, čiji je talenat za fotografiju više nego očigledan, a tek nedavno otkriven, i to zahvaljujući ovom blogu. Neću dužiti sa tekstom, te vas ostavljam da uživate u fotografijama, proleću, divnom vremenu i predstojećim praznicima. I uzmite parče vremena samo za sebe i uživajte u svojoj slobodi i onome što vas ispunjava i čini srećnim. Do idućeg posta, veliki pozdrav!





















* Shirt / Košulja: P.S.fashion
*Bag / Torba: David Jones
*Shoes / Cipele: Aldo
*Jeans / Farmerice: Non branded


31 comments:

  1. Čestitam i ovde ;)
    Odličan look, a košuljica je predivna!!

    ReplyDelete
  2. Randjelovic AleksanrdaApril 28, 2013 at 10:55 PM

    Maki,zelim da tvoje postove vidjam sto cesce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, potrudiću se da budem ažurnija ;))
      Veliki poljubac za tebe! :***

      Delete
  3. Srecan blogorodjendan!
    Odlichne fotke :)

    ReplyDelete
  4. Srecan rodjendan i godisnjica bloga , divne fotografije ne znam sta mi se vise dopada, dzins ili kosulja <3

    ReplyDelete
  5. beautiful pictures...love ur hair color

    ReplyDelete
  6. Meni se mnogo svidja tvoja frizurica!!Tako je lepo razbarusena.Ma odlicno!!
    Shoes su savrsene!!
    Divan look!!

    ReplyDelete
  7. Sretan rodjendan i sa moje strane! Cestitke na godisnjici bloga i sve pohvale za outfit i fotografije!
    Preljepa si!

    ReplyDelete
  8. Srećan rođendan! Frizura mi se mnogo dopada, podseća me malo na Joan Jett fazon, skroz gotivno.
    Košulja je sjajna! :D

    http://fashion-shell.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Jelena! :)
      Ah, da,
      ipak sam ja rokerka u duši :D

      Delete
  9. Kosaaa! :DDD podseca me na neke lepe 80e...

    ReplyDelete
  10. I nije baš talentovana...
    Lepa kombinacija i osoba koja je nosi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pre svega bih naglasila da moja sestra nije profesionalni fotograf,
      kao i da je oprema koju koristimo daleko od profesionalne.
      I povrh svega toga, detalji su savršeno uhvaćeni, a dispozicija više nego korektna. :)
      Hvala na komentaru.:)

      Delete
  11. Autfitot ti e prekrasen, no mora da kazam deka si mnogu jaka zenska!!!!
    Frizura ti e prekrasna!


    modataemojastrast.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wow, you look great. Love your combination, check out our blog we would love to follow each other let us know. Kisses from KENYA

    ReplyDelete
  13. super izgled-jaaako dobra frizura a ti prava shizika :) http://anitce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Love the jeans
    closet2fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ne smem više da komentarišem tvoju kosu, oduševim se svakog puta i jedva skinem pogled sa nje, ali sada su farmerice ukrale pažnju, stoje ti perfektno!

    ReplyDelete
  16. odlicne fotke....kao i veceina odusevljena farmericama....super ti stoje..... :)

    ReplyDelete
  17. Great outfit, you look very pretty.

    PS: Please go visit my blog and follow me if you like it. I am new in this world and I am loving it =)
    http://rose-charles.com/blog

    ReplyDelete
  18. You said the jeans are not branded? I see they're 'One More' brand (http://www.onemore.com.tr/)

    ReplyDelete

Leave your comment here